Datu skola aicina atklāt, kā spēļu mehāniku izmantot datu projektos

Aizrautīgi datu analītiķi, programmētāji, zinātkāri žurnālisti, aktīvisti un radoši dizaineri aicināti sestdien, 29. aprīlī plkst. 10.00, Ziemeļvalstu Ministru padomes birojā Marijas ielā 13 ļauties radošam procesam Datu skolas Laboratorijā. Pasākumā tiks attīstītas idejas, kas parāda, kā ar spēļu mehānikas (gamification) palīdzību īstenot datu projektus sabiedrības labā. Viens no šādiem piemēriem ir viedtālruņa spēle, kas ļauj sekot līdzi ar vēzi slimu bērnu ārstēšanās procesam. Garlaicīgā “sāpju dienasgrāmata” tika aizstāta ar spēli, kurā bērni iejūtas policistu ādā un “izķer sāpes”. Ārsti savukārt iegūst datus par dažādu ārstēšanās metožu iedarbību. 

Lai izprastu spēļu mehāniku būtību un pielietošanas iespējas, notiks darbs grupās, kuras tiks izveidotas uz vietas. Tas nozīmē, ka jebkuram klātesošajam būs iespēja kolektīvas mācīšanās rezultātā iegūt atbildes uz sev interesējošu jautājumu, kā arī piekļūt dienas laikā izveidotajai zināšanu bāzei, kas vēlāk tiks publicēta Datu skolas mājaslapā.

Laboratorija ir lieliska iespēja nepiespiestā atmosfērā apgūt jaunu metodi, ko pielietot datu vākšanas un prezentēšanas posmos, kā arī satikt līdzīgi domājošus datu entuziastus no dažādām nozarēm.

Pieteikšanās: ej.uz/dati_spele

Līdzi jāņem klēpjdators un atvērts prāts!

Datu skolas Laboratorija ir viens no organizācijas darbības virzieniem, kas paredzēts cilvēkiem ar prasmēm un zināšanām kādā no datu projektu posmiem. Virziena mērķis ir radīt platformu, kurā izmēģināt jaunākās tehnoloģijas un rast radošus risinājumus sabiedrības izaicinājumiem, izmantojot datus. Pirmo Datu skolas Laboratorijas tikšanos atbalsta Ziemeļvalstu Ministru padomes birojs Latvijā.