Jaunās latviešu dizaineres Martas Zariņas-Ģelzes veidotais plakāts The last wish was to be eaten/Pēdējā vēlēšanās bija būt apēstam uzvarējis Ziemeļvalstu un Baltijas valstu reklāmas plakātu konkursā Domā. Ēd. Taupi, kuru organizēja Ziemeļu Ministru padome un ANO informācijas centrs Briselē. Konkursa mērķis bija ar plakātu palīdzību vērst uzmanību uz lielo izmestās pārtikas daudzumu pasaulē. "Pamatideja ir tāda, ka visu saražoto pārtiku vajadzētu patērēt, nevis izmest atkritumos," uzsvēra Ziemeļu Ministru padomes ģenerālsekretārs Dāgfins Heibrotens, prēmijas pasniegšanas ceremonijā. "Ziemeļu reģionam ir potenciāls rādīt priekšzīmi šīs problēmas risināšanā." Martu Zariņu-Ģelzi plakāta izveidei iedvesmojis fakts, ka 30% no saražotās pārtikas pasaulē nonāk atkritumos. "Es gribēju radīt emocionāli spēcīgu vēstījumu, tāpēc izvēlējos plakātā attēlot nevis atkritumu urnu, bet zārku," stāsta jaunā dizainere, kura patlaban studē Eindhovenas Dizaina akadēmijā Nīderlandē. "Ja mūsu izdzīvošanu nodrošina pārtika, kāpēc mēs tik daudz no tās izmetam?"
